5.0
gebaseerd op 41 reviews

Heel vriendelijk, we zijn echt met liefde geholpen en ze denken ook goed met je mee! Super gedaan heel tevreden mee!

Zara - 5 maanden geleden

Super tevreden! Ik heb veel geleerd over wat het beste is voor mijn haar, en het behouden van mijn silk press. De vitaminebehandeling heeft mijn haar ook super zacht gemaakt. Dit is zeker een aanrader :)

Sophie - 5 maanden geleden

Hele leuke dame. Goed in het geen wat ze doet.

Ismahem - 5 maanden geleden

Super lieve meid & super goed geholpen 😘

Danique - 5 maanden geleden

Wat heb ik genoten van mijn selfcare moment! Jamily heeft echt geweldige handen, ze heeft me haar heerlijk gewassen en daarna gestijld… me haar zat geweldig! ga zo door en dankje voor een fijne ervaring♥️

Consuella - 5 maanden geleden

Mooie locatie en goed bereikbaar met goede service! Werkt vakkundig, vriendelijk, weet precies wat ik wilde. Zoveel complimenten al gekregen! Resultaat is WAUW - Love it! Thank you

Lisa - 5 maanden geleden

Ik heb de beste vitaminebehandeling gekregen en ben ontzettend blij. Mijn haar is prachtig en heel goed geknipt. Zag echt de mooie glans van de vitaminebehandeling. Ik ben echt super tevreden!

Joy - 5 maanden geleden
Jalissia - 5 maanden geleden

Hele goede service en heel mooi resultaat♥️

Fatima - 6 maanden geleden

Topper

Kay-leigh - 6 maanden geleden